"בעיה" היא הזדמנות

ללא ספק, ברוב המקרים בעיה היא הזדמנות.
אני חווה בעבודה עם מטופלים פעם אחר פעם איך הם הופכים את "הבעיות שלהם" שהופכות למטרות לשינויים משמעותיים בחייהם, להזדמנויות לפריצות דרך, לשינויים וריפויים.
אנשים עלולים להמשיך באותם חיים לא נכונים, באותה עבודה לא מתאימה, באותם דפוסי התנהגות בחיים הזוגיים והמשפחתיים. לחיות עם פחדים, חששות, תחושות עצב, עלבון, טינה, אכזבה ולהמשיך לחוות רגשות שליליים בחייהם שמתורגמות לבעיות, בדרך שגרתית לחלוטין. בעיות מכילות הזדמנויות שיכולות לשנות את חיינו. בעיות מאפשרות לנו לאמץ ולהרחיב שרירים: רוחניים, פיזיים ומנטאליים, שאחרת מעולם לא היינו מזהים את קיומם בנו ולא היינו משתמשים בהם.
לכולנו יש את כל המשאבים והיכולות להשיג ולשנות כל דבר בחיינו. אם אתם נמצאים במצב בו אתם מגדירים אותו כ ”בעיה" ללא ספק קיבלתם הזדמנות. תשאלו את עצמכם לדוגמא אם אתם פוחדים, ממה אתם פוחדים? בדרך כלל התשובה היא פחד מכישלון. הדרך לכישלון היא הימנעות ממאמצים. כאשר אנחנו לוקחים אחריות ומתאמצים אין לנו מה לאבד, אלא את הפחד עצמו בזכות הניסיון שרכשנו. ומכאן יש לנו אפשרות לזכות בהרבה אחרי ששחררנו את הפחד. אז למה לא לנסות וללכת על זה? תזכרו, ברוב המקרים בעיה היא הזדמנות. לכל אחת ואחד מאתנו יש בעיות שיש ביכולתנו להפוך אותם להזדמנויות להתפתחות, שינוי וריפוי הנפש והגוף .
מזמינה אתכם יחד לחולל שינוי משמעותי לשחרור והצלחה.

אודותי

נורית אוריה רביב מטפלת רגשית.
מאז שאני מכירה את עצמי, תמיד רציתי לדעת כיצד עובד השכל האנושי. רציתי להבין מה זה תת מודע ומודע ולהבין את ההבדל ביניהם.

בעזרת לימודי ה-NLP הבנתי איך עובדת מערכת הגומלין בין המחשבות, רגשות, התנהגויות ושפה. ואיך אנו יוצרים לעצמנו את המחשבות, כיצד המחשבות הללו משפיעות על הרגשות, איך הרגשות משפיעים על ההתנהגויות שלנו ושל אחרים ואיך בדיוק השפה שלנו משפיעה על כל אלו.

מאמרים נוספים

אני כאן  לעזור לכם להפסיק לחלום,
ולהתחיל ליצור ולייצר הגשמות ומציאות חדשה.

לקבלת שיחת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליך בהקדם או להתקשר -058-5578917

Call Now Button דילוג לתוכן